Yiiiihaaaw !

HUR SKÖNT ATT DET ÄR HELG ?!

Svar: Väldigt skönt !

Idag har det ju då som vanligt varit supervarmt men jag har varit duktig och druckit mycket så jag sluppit huvudvärken jag alltid brukar få denna dag. Cyklade hem och har nu gjort mig en enkel middag i form av "Räkröra" på rostat bröd.. Dvs att jag har hackat räkor och lök, pressat citron, saltat och pepprat åsså rört ner det i creme fraiche :) Gött !

Nu ska jag ta en macka till och sen samla ork att kasta mig på cykeln och fara till affärn å hyra film.. Hade tänkt se en Harry Potter film jag har på datorn men då hade jag bara fått hem Halvblodsprinsen och senaste jag sett är Flammande bägaren så jag måste se Fenixorden först.


Byyye !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0