woke up this morning

Hatar den här jävla dan, hatar igår.. Hatar alla jävla skitdagar.

Känns som att någon tagit mitt humör och slafsat runt med det i en toastol. Piss & skit. Har ingen lust med nåt, undrar vad fan jag håller på med, vilka beslut jag är påväg att ta och vad jag egentligen vill VAD VILL JAG !?

Ids inte åka på middagen jag var bjuden så jag lämnar återbud i sista minuten som vanligt fast mamma redan börjat med efterrätt åt mig. Men jag orkar inte.. orkar inte byta kläder, starta bilen, åka nånstans, orkar inte vara trevlig eller träffa någon. Egentligen skulle jag vilja släcka ner här, dra ner varenda persienn och bara sova. Helst i flera månader eller år. Så känns det. Men vem bryr sig ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0