Torsdag

Snart snart snart är det äntligen helg... Jag tror jag aldrig varit så trött som jag varit hela denna vecka så helg med ledighet, Emil hemma, god mat och vila är väldigt efterlängtat kan jag säga :) Jobbar inte så fasligt länge imorn heller, en 5-6 timmar ungefär :)

Nu har jag nyss druckit en kopp kaffe och ätit lite goochoklad så jag ska orka få nåt gjort här hemma innan allt hinner förfalla haha.. Har fortfarande inte dammsugit men det är på G iaf för nu har jag åtminstone rullat ihop alla mattor vilket ju är ett litet steg på vägen :D

Ska göra ett ryck nu på allvar å slänga ut mattorna, dammsuga & skura. Sen ska vi ge oss ut och slåss med norrmännen på Storheden så vi får oss nå mat och sen måste jag laga nån middag, diska, duscha och allt. Pjuh blir trött bara jag tänker på det !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0