Tööpiskt

Jag är inne i en riktig filmperiod just nu, Vill se film hela tiden men såklart går det ju inga bra på tv och det blir dyrt att hyra hela tiden. Därför laddade jag ner en massa filmer på Emils dator och förde över dem till min egen innan han tog med den upp till byn.

Glad i hågen skar jag upp frukt, tog på mig myskläder och skulle börja se en film - Trodde jag ja ! Det går inte att se någon av dem för att jag bara har skit Windowsmediaplayer på datorn :( Buhu !

Är besatt av tanken att se film nu så jag måste nog fara till affären och hyra någon, Annars vet jag inte vad jag ska göra ikväll. Har förutom det grava chokladcraveings så JO jag MÅSTE till affären om jag inte lyckas ladda ner och installera något bättre program !


Hade tänkt se Water for elephants


Nu måste jag hursomhelst springa ner i tvättstugan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0