SmoothieFrukost

Godmorgon alla solstrålar !

Idag har jag en efterlängtad sovmorgon, Börjar inte förrän kl 12 :) Ska visserligen börja cykla iväg vid 11.20 eller något sådant men ändå.. I vanliga fall brukar jag gå och sova vid 23 och då är det såååååå tungt när klockan ringer vid 7-7.30 men idag när jag somnat efter 12 vaknar jag likförbajjat pigg som en mört kl 08 ! Tööpiskt

Nåja.. Skönt att vara relativt pigg åtminstone.

Jag har nyss druckit frukost i form av en Smoothie så nu ska jag snart ta en kopp kaffe.. Måste nog äta nåt lucnhliknande oxå innan jag far å jobbar men anyhoo..

Här är Smoothien jag nyss sörplade i mig



1 Banan
Blåbär
Jordgubbar
ca 3 dl Havremjölk
En gnutta kanel & vaniljsocker

Kör med mixer och så är det klart :) Om man vill ha sin Smoothie matigare kan man ha i olika frön eller gryner, lite proteinpulver, yogurt istället för mjölk osv. Det finns oändligt med recept på Smoothies.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0