Que ?!

Och vart tog den här dagen vägen då ? Tiden går så sjukt fort hela tiden, Hinner inte med !

Den här dagen har ju tvärt om varit rätt lång med tanke på att den startade så tidigt.. Jag hade ju besiktning imorse och sen började jag inte jobba förrän 12.30 så jag for hem och betalade räkningar, försökte boka en vet.tid men dem hade semesterstängt, sa upp vårat tv-innehav från radiotjänst osv.. Betade av lite grejer från min "todo-list" helt enkelt. Sen vart jag så trött att jag tog en ganska lång powernap på soffan innan det var dags att fixa lunch och åka iväg till jobbet.

Hade bara en kund + blomvattning så det blev ingen direkt ansträngande arbetsdag :) Efter att jag kommit hem har jag duschat, lagat mat, diskat, torkat alla skåpluckor, micron och sådant. Sen har jag varit ut på Storheden och handlat mat (Nåja, försökt handla mat det är inte så jävla lätt när norrmännen redan varit och rensat hyllorna Grrrr*!!) Och även varit en sväng på Biltema för att köpa nå reflexer jag behövde till bilen och Solfilm som Emil skulle ha.

Nuu börjar det närma sig kväll så jag ska kika runt här lite till och sen gå och förbereda inför min frukost och lunch imorgon. Brukar alltid förbereda så mycket jag kan dagen före så jag slipper stressa på mornarna.. Typ som att plocka fram glas, mugg, tallrik osv.. Kanske hälla upp flingor eller mäta upp till gröt. Ja ni fattar :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0