Onsdag

HEJ !

Idag har det för ovanlighetens skull blivit full jobbdag, Dvs 8 timmar (och 10 minuter) :D Själv hade jag bara ett 4h abb men tog på mig ett extra så man får nån lön nästa månad oxå :) Faan, Vad jag ska sakna mitt jobb ändå sen när jag flyttar.. Jag längtar ju mycket och tycker det ska bli kuul å flytta men även om jag ibland kan bli jävligt less på mitt jobb har jag svårt att föreställa mig något bättre.

Nåja, VARMT har det som vanligt oxå varit idag och man känner sig ju så jävla fräsch som måste vara genomsvettig hela tiden när man jobbar.. Usch. Och så ska man cykla hem i gassande sol på det oxå haha.. Nej men nu är jag duschad och fräsh iaf.

I övrigt har jag inte fått många knop gjorda idag alls ! Måste åtminstone diska innan det är dags att sova, Imorn har jag tvätttid och måste även packa mina grejer, packa bilen med saker som ska med, kolla olja, tanka osv så allt är färdigt och jag bara kan åka uppåt så fort jag slutar på Fredag :) Tjoho !

Btw, Köp inte Billys nya Chicken Taco.. Den smakade fan mindre än OrginalBillysen. Ingen tacosmak, ingen smak av kyckling, en massa majs som smakade ja gissa - Ingenting. Den smakade ingenting.



Kommentarer
Emma

Har du hört nått om jobbet i Pajala? Jag fick nog inte de iaf... den började väl snart å har inte hört nått så...

2011-07-28 @ 09:36:25
URL: http://emmnie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0