NeedAcaar

Men gudars vad jag känner mig handikappad.. Alltså. Min bil ska besiktas snart, Och den läker ju olja ur pumpen och där vars tätningen ska dras åt har det typ blivit gängpaj eller hur det nu var. Hursomhelst går det inte på nåt enkelt sätt att få bort det där läkaget så vi har istället satt fast en trasa under pumpen så det inte ska droppa på besiktningen - Då går den ju inte igenom.

Och jag vill ju inte att det ska hinna droppa igenom trasan tills dess eftersom jag inte bokat nån tid ännu så därför kan jag inte använda bilen. Att cykla till och från jobbet går ju an, Fick åka buss till stan och tillbaka idag för 40 dyra kronor men behöver som tur var inte nåmer in till stan men jag skulle ju fan behöva vara och handla mat. Hur ska detta gå ihop ?

Nu ska jag koka kaffe, ta det lungt, lata mig och kanske boka en bes.tid. Borde diska och en massa annat trök oxå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0