Lördag !

Hej på er !

Har inte skrivit här på ett tag eftersom jag har bättre saker för mig som att vara med mina killar tex :)

Igår hade vi riktig mys och filmkväll med hyrd film, chips & dipp och godis :D, Vi såg True Grit och sen började Seven på tv så vi såg den oxå, Båda filmerna var bra och vi vräkte i oss gotta tills vi mådde illa så det var en bra kväll :)

Idag har vi varit och shoppat på Dollarstore, Willys, Granngården och Biltema samt Systemet. For även en sväng förbi Gammelstan på fika innan vi åkte hemåt igen. Då har jag varit inne och diskat å förberett middagen osv medans Emil fixat med min bil innan besiktnigen så nu är det bara nån smågrej kvar så hoppas jag att det inte ska vara nåt annat sen :)

Nu håller jag på och lagar goojävlamiddag och ska återvända till köket, Det blir potatisgratäng och fläskfilé med Whiskeysås :) Tror det kommer bli smarrigt värre faktiskt ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0