Loppis !

Hej och Godmorgon !

Nu blev det lite stressigt såhär på morgonkvisten.. Har nyss varit ute med Oden, kastat i mig frukost och ska nu hoppa i duschen så jag kan åka ut till Gammelstan igen. Det är nämligen Loppis där och Mamma & hennes kompis ska sälja så jag passar på att ta dit lite grejer jag med.. Saker som jag ändå tänkt sälja på Tradera men det blir ju så enkelt om folk bara köper grejerna och tar dem med sig jämfört med att fota, lägga ut, invänta auktionens slut och sedan börja tjorva med postande av paket osv. Så jag hoppas på att bli av med det mesta :)

Loppisen är på Kulturgården i Kykrbyn.. Det är ju även Persmäss denna helg så kyrkstugorna är fulla med folk och det borde väl vara rätt bra förutsättningar :)


Men NU är det dags att sätta fart.. Har massor att göra idag. Tex så har jag tvätttid, dammråttorna springer runt på golvet och jag måste posta ett paket och diska samt en massa mer :)


Ha en fin Lördag allihopa ! :D


Ps. Det blev ingen Loppis - Det regnar !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0