H&M

Som alla säkert vet har ju nya H&M-katalogen kommit och hemsidan uppdaterats med höstens mode som detta år var inspirerat av 60-talets kontorskvinnor eller vad man ska säga ? Kavajer i tweed och resten i vinrött, kamel och senapsgult ? Eh.. Inget för mig men en hel del fina plagg hittade jag ändå. Vart dock snål och tänkte på min överfulla garderob och framför allt dem alltför få (och även dem överfulla) garderoberna som finns i fällan. Pust.. Har ingen aning om hur allt ska rymmas men hursomhelst valde jag ut dem plagg jag allra allra helst ville ha och skickade iväg denna beställning:


En fleecejacka inför hösten


Jag kunde bara inte låta bli detta übersöta förkläde !



Linnen är alltid bra att ha :)



Och så trots att vi har huuur mycket handdukar som helst kunde jag inte heller motstå dessa underbaringar. Det var med nöd och näppe jag klarade av att inte köpa även sängkläder, badrumsmatta och duschdraperi från samma serie. Varför finns det så mycket fint och varför har man så lite plats  ??



Kommentarer
Emma

Dom där handdukarna var så söta... jag har oxå lust att beställa men plånboken säger emot lite grann :D

2011-07-21 @ 20:15:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0