Fredag

Shiiiises, Vad varmt det är ! Man rinner ju bort om dagarna för tusan.. Hörde dock att det skulle bli dåligt väder till helgen, Det får det gärna bli för min del iaf :) Är så jobbigt för Oden oxå när det är varmt å man ska iväg med bilen eller nånting.

Jag har då slutat jobbet tidigt idag, Redan vid 13.. Kom hem och sa adjö åt min älskade som åkte i samma veva. Har småplockat lite här hemma oxå men mest tagit det lungt.. Nu ska jag fräscha till mig lite och gå med sopor osv så ska vi åka ut till Gammelstan sen.. Orkar inte sitta själv här hela dan samt att jag vill bli bjuden på middag :D Höhö.. Ska göra lite nytta och handla på vägen hem oxå och sen blir det nog bara att slappa framför en film ikväll :)

Tror Dirty Dancing var den enda filmen på Tv ikväll som jag kunde tänka mig att se ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0