Feeling Better

Pjuh.... Nu är jag lite gladare !

Att jag aldrig lär mig att inte sova på dagarna ?! Hela mitt liv har jag varit sån att om jag lägger mig och sover på dagen utan att ställa alarm dvs sover för länge vaknar jag upp som en direktimporterad från helvetet typ ?

Så nu har jag dåligt samvete som inte kom på middagen jag var bjuden på, och har slösat bort en hel dag på att sura och känna mig olycklig. Nåja, Antar att det oxå behövs ibland.

Nu har jag då botat det hemska humöret genom att köpa pizza till middag (som visserligen var rätt äcklig), sett en feelgoodfilm och pratat med baby i telefon. Längtar tills dem kommer hem ! Oden ska ju vara med mig här i en hel vecka då :)

Nu ska jag göra nån nytta så inte hela dagen gått förgäves.. Inget jobbigt dock utan det får räcka med nåt enkelt som att vattna blommor och dammsuga soffan :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0