...

Faan då vad det ska regna.. Visst, Gräsmattorna ser helt klart ut att behöva det och luften blir så fräsch efter sommarregn men HALLÅ DET REGNAR IN I MIN BIL ! I Både Bengan och Joe regnar det in på precis samma ställe.. Töpiskt. Som tur var fanns det plats i carporten här nere iaf så nu ska det inte regna in nå mer ikväll :)

Har besiktning tidigt imorgonbitti, Redan kl 07 ska jag befinna mig på Storheden så jag tänkte försöka komma i säng i tid ikväll.. Har inte blivit så mycket sömn i helgen. Håll tummarna för mig och JOE är ni snälla :)


Nu har jag väldigt tråkigt.. Det står ett enormt diskberg i köket igen efter att mina middagsgäster varit här men jag orkar då inte diska en gång till idag så jag struntar i det.. Ska ringa min goa kille istället och snacka lite skit :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0