En ny dag imorgon

Nej nu ska jag snart börja avrunda här så jag kommer i säng tidigt ikväll. Blev nämligen inbokad på mer jobb än väntat imorgon så jag ska försöka komma iväg lite tidigare på morgonen.

Denna dag vet jag inte riktigt vart den sprungit iväg då jag bara jobbade ca 1 timme men iofs har jag fått endel nytta gjort hemma som att tvätta, laga mat, diska, 3 långa promenader med Oden (ska strax ut på den 4e), torkat av allt på balkongen från pollen och annan smuts samt varit en sväng till affären.

Har nyss pratat med Baby, Det hade gått bra för honom på nya jobbet och dem hade jobb inbokat för hela veckan samt att mer rullar in så än så länge allt frid & fröjd :)


Godnatt på er :)



Kommentarer
Emma

Men dom bilderna som inte blev nå bra lägger ja ju inte.. Finns faktiskt en som blev bra på dig å emils kusin eller vem de nu var... :P

2011-07-12 @ 09:47:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0