Torsdag

Wiii, Sista dagen på praktiken för den här veckan idag. Sjukt skönt ! Ska bara skriva ett prov och lyssna på en från facket som kommer och pratar på skolan imorn så det blir en kort dag :) Skönast av allt blir ju dock att slippa stiga upp före fan. Är just nu så sjukt jävla trött att jag skulle kunna dö.

Nåväl.. Jag tänker då inte plugga nåt idag heller .. Blir på dåligt humör bara jag kollar på frågorna.


Dessutom måste jag städa ur bilen.. Ska ta upp golvmattorna och tvätta dem i badkaret, sen ska den dammsugas och torkas ur oxå så kan jag lägga ut den på blocket sen. Min snälla gubbe ska iaf ta den till jobbet imorn och skrubba av den så den blir vit och fin ;)

MEN innan jag ens kan städa bilen måste jag sopa av den, skotta fram den och en massa sånt jobbigt. Bluh


*Nu har älsklingen iaf gått till affären för att köpa energydrink åt mig så snart blir jag nog glad igen :)


Kommentarer
Nina

Längesen jag kikade in här :)

Vad pluggar du? =D

2011-01-14 @ 00:59:07
URL: http://nmisaxon.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0