Tisdag

Tisdag idag men känns som Måndag eftersom jag var ledig igår.

Idag har jag varit i renseriet (dvs hållit på med grönsaker och sallader) på förmiddagen. Hackade en massa rödlök och grät en skvätt haha ;D

Sen tyckte dem att jag skulle prova stå i Serveringen idag vilket jag hittils sluppit och det var iiiinte kul. Man känner sig bara som ett fån som står där rakt upp och ner eftersom gymnasieelever inte direkt behöver hjälp att ta sin mat :D Haha. Nämen man står som bara där tills det behöver fyllas på av nåt så man blev ganska snabbt uttråkad - Jag gillar ju att alltid ha nåt att göra.

Nåväl.. Träffade på några bekanta ansikten så det var väl kul.


Slutade kl 15 som vanligt och åkte hem, har varit ute en snabbis med Oden som nu är ute och busar i snön med Emil, diskat en massa, lagat middag + ätit och nu ska vi snart åka till Storheden. Vet inte vad Emil hade för ärende dit men jag ska passa på att handla hem lite mat och sånt. OCH GLASS :D Mmmm jag är verkligen inne i en glassperiod.. Är sugen på det typ hela tiden :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0