TGIF

Hej, eller godmorgon !

Jag och Oden har nyss varit ute på en längre promenad så nu ska jag bara slänga i mig nån bukfyllnad innan jag åker iväg till Sävast.. Kommer väl hem vid 14:30 eller nåt sånt. Känns såklart tråkigt att lämna Oden själv ibland när man är ledig oxå men Fredagar är Emil's "inte åka hem på lunchen-dag" då han fixar med sina egna bilar på jobbet osv eftersom han åker hem alla andra dar i veckan så det får lov att gå bra ändå.. Han är ju så duktig på att vara hemma själv och verkar inte alls lida av det men jag lider av att lämna honom :) Gullegubben...

Nånå..
Om några dagar är det löning iaf för veckan i december jag jobbade på Maid, Sen får jag ju pengar för städningen både hos Mamma och Ida&Niklas så då ska jag fasen unna mig att gå till frisören, Börjar vara så jävla långhårig :D


Men, här har jag inte tid att sitta.. Time to go



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0