Söndag kväll

Nu tänkte jag börja avsluta för kvällen.. Jag och Oden har haft en väldigt långtråkig dag.. Inget har det funnits att göra. Eller jo vi har varit ute 5 gånger och det har ju varit jättefint och soligt väder idag och så har jag ju städat och sånt men med tanke på att vi har varit vakna sen kl 05 så är det ju inte så konstigt att dagen har varit lång kommer jag ju på nu !!

Nu har Emil äntliiigen kommit hem, har en massa att surra ihjäl honom om nu när jag inte pratat så mycket under helgen haha ;D Jag ska ta och äta lite kvällis nu, är hungrig eftersom jag levt på nudlar och mackor hela helgen ;P


Anyhoo.. Imorn har jag ju inget jobb eller skola att gå till så jag ska ringasamtal till olika myndigheter, sopa av bilem handla mat, vara med vovvis och ja nivet.


Men Godnatt nu hursomhelst..

Och jo föresten, Sensation ! Jag har ju skaffat en facebook så där kan ni minsann bli vän med mig och gilla och tagga och ja allt såntdär modernt ;)


Kommentarer
Åsa

hah! ja hitta dig på fejsbook, kände igen hunden. sikken trogen läsare ja är ;)

2011-02-11 @ 22:02:22
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0