Som en öken utan regn

Vet ni vad som hände igår just efter att jag bakat mitt bröd samt påbörjat middagen ?

Jo vårat vatten försvann, Jag ringde lulebo som inte hade någon aning om vad som hänt men hade skickat ut någon att kolla det. Till saken hör att det var en stoor vattenläcka nere på Stadsön samtidigt så där hade dem inte heller något vatten. Antagligen var dem upptagna med att fixa det för här har vi varit utan vatten ända till idag !!

Såå, Vi fick tack vacker dricka äppeljuice till middagen ! OCH JA det är hemskt. I love vatten.

Sen åkte vi till Mamma så jag fick duscha och vi fyllde flaskor med vatten så vi kunde borsta tänderna hemma åtminstone. Idag ska vi dit igen eftersom vi är bjudna på palt :)

....

Anyhoo, Dagen har som vanligt bestått av att vara på praktiken och nu har jag nyss kommit hem. När jag åkte imorse var det -13 och nu är det -0,5. Jag har ont i huvet och väntar på att Treon ska verka (förhoppningsvis) och sen ska jag ut med Herr Odén.


Kommentarer
Jennifer

Tack :) Det känns lite ovant men ändå skönt att vara utan det blonda ett tag :)



Kan jag också få äta palt med er? ;D

Guuuud så gott.

2011-01-27 @ 20:41:38
URL: http://artondeoktober.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0