Onsdag

Skumisch... Igår gick vi och la oss vid 22.30 kanske och jag somnade typ direkt. Vid 23 vaknade jag igen och mådde sjuuukt illa.. Nivet som precis innan man ska få magsjuka, man kan inte ligga på rygg för då åker illamåndet upp i halsen och ligger man på sida/mage trycker det på magen och man mår ännu mer illa av den anledningen.

Nåväl, jag steg upp och svalde en näve vitpepparkorn och hämtade en hink till sängen. Vaknade flera gånger under natten och mådde illa så jag bestämde mig för att vara hemma idag. Kan inte tänka mig ett värre scenario än att råka spy in public. (Nykter dessutom).

Nu har jag ätit frukost och det gick bra, mår bättre och tror inte jag kommer få någon magsjuka *peppar peppar* men då är frågan varför jag helt plötsligt började må så illa ?

Hmm.. Anyhoo, Skönt att vara hemma för jag är stört trött. Har nyss betalat våra räkningar och funderar starkt på att förflytta mig till soffan och ta en powernap.



Kommentarer
Emma

Du är inte den enda... Har oxå mått helt konstigt nu i flera dagar... Vet inte alls vad de är för något..

2011-01-26 @ 15:10:46
URL: http://emmnie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0