Onsdag

Förlåt mig fader för jag har syndat. Vi köpte mat från Max till middag idag.. Och gott var det !

Efter middagen åkte vi till Storheden för att handla mat och Emil var på systemet, Nu är han och säljer en bil. Jag har en jävla huvudvärk som ligger och gnager, Hoppas den går över till imorn det är ju så jobbigt att jobba när man har ont.. Ska då hursomhelst försöka att komma i säng tidigt ikväll för imorse var det gooode tungt att komma sig upp.

Jag har föresten prov på Fredag.. Har bara haft en lektion i ämnet, inte fått boken till det och inte pluggat nånting på dem papprena jag fått hem.. Varför gör jag alltid såhär ? Av ren lathet skulle jag tro.. Fast iofs brukar det alltid gå bra ändå och om det inte skulle göra det gör jag bara om provet. Easy peasy. Jag har faktiskt legat på VG+ på alla uppgifter och prov hittils under hela utbildningen :)


Mjaoow, Nu ska jag gå och plocka undan lite i köket och göra mig klar för att gå ut med hunden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0