Morgonstund har guld i mun

Oh shit tänker ni nu, Är hon vaken strax efter 06 på en Söndag ?!

Ah men lugna er, Jag har varit vaken sen 04:45 då en jävligt högljudd skoter drog ett race över gården. Kände att jag var kissnödig och var tvungen att gå på tossi, Sen var det kört. Jag hade ju sovit så mycket som man behöver och var helpigg, kunde inte somna.. Blev hungrigare och hungrigare. Tillslut steg jag upp och har nu nyss ätit frukost och klippt/filat mina naglar.

Sitter här med en kopp te och ska fortsätta med tåssinaglarna sen och så ska vi ut på morgonpromenaden innan vi drar igång med dagens alla måsten.. Parkeringen ska skottas, bilen ska sopas fram, lägenheten ska städas och disken ska diskas. Det ska lagas mat och.. Ja ni fattar :)


Godmorgon föresten !! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0