Matprat

Som ni läste igår ska jag ändra på mina matvanor nu.. Finns ju ingen vits att jämt äta sånt man inte tycker om va :D ? Det finns ingen vits med att äta nudlar till lunch flera dar i veckan heller ! Haha

Så igår åt jag

Frukost; Rullihopmacka med pepparrotsost och kallrökt skinka.

Lunch; Hemmagjord guacamole på rostade fiberrost.

Middag; Pasta med spenatsås

Gotta vid tvn; Passionsfrukt och Sharon

Kvällis; Axa's osötade müsli med extra fikon, pumpafrön och havremjölk.

Låter ju ganska hälsosamt iaf :)

Har startat dagen idag med en c-vitamin och en kopp grönt te. Ska snart göra mackor av något slag och till lunch blir det spenatsås med lax och något mer. Till middag potatisgratäng med kassler och kvällis vet jag inte ännu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0