Måndag

Det var faktiskt inte alls speciellt jobbigt att vara tillbaka på Praktiken idag, Jag trivs ju så bra där och så var det roligt att träffa alla igen. Dessutom var det potatisbullar idag så det var ganska lungt med jobb, disk och köksstädning. En lugn start alltså men nog kändes det i kroppen att man blivit lite förslappad under ledigheten ;)

Sen jag kom hem har jag varit ute med hunden, diskat, lagat mat, dammsugit och en massa sånt. Och dessutom sökt 2 jobb - 2 jobb som jag faktiskt skulle vilja ha ! Så.. Jag håller tummarna, Har både utbildning och erfarenhet för dem båda så hoppas kan man ju :) Vore skönt att ha ett jobb direkt efter utbildningen !

Nåväl... Nu ska jag kramas med min karl och sedan göra en kopp te och någon kvällsmacka innan det är dags att gå ut med vovvelutten :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0