Måndag

Hej allihop !

Idag är jag ju som sagt ledig men vaknade när Emil for till jobbet.. Jag har såklart ätit frukost och sen hunnit med att torka alla skåpluckor i köket och krupit runt i hela lägenheten för att torka golvlister och eluttag haha. Tror det får räcka som städning för idag, Det är ju trots allt Emils städvecka och jag vill ju inte ta allt jobb av honom ;) ;)

Dessutom har det hänt något sensationellt.. Jag ringde till A-kassan och det enda jag behövde göra var att uppge personuppgifter och ärende, Inga telefonköer, inget vänta jag ska koppla dig vidare, inga tusen frågor och inga tusen papper som skulle skickas hem och fyllas i. SKÖNT !

Nånå.. Nu ska jag göra något annat, Vad vet jag inte ? Är ju ännu lite tidigt att gå lunchpromenaden med Oden. Kanske göra mig någon lunch och ta fram kyckling till middagen. Ja så får det bli :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0