Lördag

Hejhej !

Nu har redan halva helgen gått, Inte konstigt att dem tar slut så fort.

Idag har jag haft en lugn dag men samtidigt försökt få åtminstone liite nytta gjord :D, Äntligen är tvätten bortgjord (Jag råkade boka fel tid sist, vilket jag typ alltid gör), Inga sopor står och stinker i sopskåpet och äntligeeen är granen nerplockad (HAHA ja, vi har haft den framme tills nu.. Det är ju en plastgran så det är lätt att skjuta på det när den inte ens barrar)

Sen har jag vikt all tvätt och sängkläder, diskat och haft besök av Mamma & Mattias. Först och främst skulle jag få hjälp av Mattias att sätta ett nytt virusskydd i datorn och så hade dem köpt med sig Sushi-middag till mig + löjrom och lite lösgodis. Jag bjöd dem på Kaffe & Fika... Och så fick jag ju sällskap en stund :)

Oden var jätteduktig och skällde när dem plingade på dörren - Nu tycker ni att jag är störd som säger så men ni ska veta att Oden är otroligt duktig på att läsa av situationer. Han gör aldrig ett ljud när det plingar, knackar på dörren eller går nån i trappen i vanliga fall. Inte heller typ när Emil är borta kortare stunder, jobbar etc. MEN på helgerna när jag är ensam hemma vaktar han alltid och det är jäkligt skönt ! Såklart slutar han ju när jag säger åt honom och när han såg vilka det var som kom blev han såklart lycklig :D

Nu har vi nyss varit ute på en promenad och jag har pratat i telefon med min bubbe <3 Måntro om jag skulle idas dra en vals med dammsugaren nu eller något annat av allt som står på min "lista".



Mmm, I love :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0