Lördag

Shit, Snön bokstavligt talat VRÄÄÄKER ner ! Det är fortfarande varmt dock, nollgradigt så det gillar vi - Jag och Oden :)

Vi har varit ut på en lite kortare morgonprommis för att jag försov mig lite och inte hann äta innan vi gick ut, Jag har väldigt lätt att få lågt blodsocker och bli yr på mornarna så därför gick vi en kortare sväng men så fort jag slagit igång första tvättmaskinen så ger vi oss ut igen :)

Som sagt, Jag har tvättid idag och så har jag varit ut med en massa sopor. Ska vika sängkläder, dammsuga, diska och en massa sånt. Känns jävligt skönt att jag är ledig hela nästa vecka så att jag kan ringa samtal till A-kassan, arbetsförmedlingen och allt sånt samt ta en sväng på stan och hinna göra ärenden och såklart att Oden slipper vara ensam hemma på dagarna ! :D

Men nu ska jag gå och smörja bobbes tassar och borsta hans tänder. Han är bad-breath hund idag :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0