Hehe.. pinigt.

Vetni vad jag tycker ät lite pinsamt..

Nivet att för en sisådär 5 år sen rakade jag håret på ena sidan.. En sk Sidecut. Uuuuuuh vad fuult tyckte alla då, hur kan du göra såå med ditt håååår. Idag har samma personer + hela jävla Sverige det själva. Modeslavarna, modeslavarnas slavar, storbloggarna, artisterna och ja en hel drös. För nu är det ju modernt.

Där omkring töjde jag ju mina öron oxå.. Uuuuuh tyckte alla, du kommer ångra dig, hur ska du kunna stå ut med att ha dem där hängandes i öronen, du kommer ju aldrig kunna ha vanliga örhängen. Men nu, Nu är det the shit och faktiskt både snyggt och coolt.

Äh gimme a brejk... Varför är en sak svinfult en dag men nästa är det svinsnyggt för att nån högre makt bestämt att nu är det inne !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0