Godmorgon

Godmorgon på er !

Jag har vaknat med huvudvärk igen (har haft det heela natten) så nu har hela helgen gått åt till det.. Har inte fått gjort ens hälften av det jag skulle för att jag har såndär sprängande huvudvärk som gör att varje gång jag böjer mig ner känns det som om skallen ska sprängas.

Hursomhelst har jag börjat skriva huvudvärksdagbok och jag ska även ta mig för att ringa en läkare och hoppas på bättre hjälp den här gången. Sist fick jag ju bara rådet att ta en Ipren. Tjoho.

Nåväl.. Det blev då bättre efter att jag ätit frukost som idag blev müsli med mjölk, kaffe med grädde och ett hårdbröd med leverpastej.

Jag har tvättid kl 12 så nu ska jag sortera tvätt osv.. Borde diska oxå men den som lever får se vad jag har orkat med ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0