Fredag

Tjoho, Idag är det bara -5 ! Fast som ett brev på posten vräker det ju ner snö nu då istället.

Anyhoo.. Jag har med nöd & näppe tagit mig upp kl 08 i morse, Vill inte ens veta hur det ska gå till veckan när allt återgår till det vanliga och jag ska stiga upp 05.20 varje dag. Suck stånk och stön..

Ska gå ut nu med Oden och passa på att sopa av bilen för vid 10-tiden åker jag mot sävast där jag blir i 3 timmar och på vägen hem därifrån måste jag köpa mat åt Oden samt åt oss tvåbenta. Egentligen skulle jag behöva vara in på Apoteket & Dollarstore oxå men jag får se hur mycket jag ids och hinner - Helst av allt skulle jag lägga mig i sängen och somna om !!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0