Dag 23 - Det här får mig att må bra

Tänka sig, Jag har så lätt för att komma på saker som gör mig arg men det är svårare med sådant som får mig att må bra. Om jag ska fundera på vad som gör mig nöjd med livet så är det följande:

Jag mår bra för att jag har det så bra med Emil, för att vi fått äran att ha världens underbaraste hund, att jag klarat mig genom utbildningen så fort och utan problem, att jag inte har behövt gå arbetslös längre perioder, att jag alltid fått vara frisk, att vi har god mat på bordet varje dag. Ja alla såna små saker som många säkert tar för givet men som jag är väldigt tacksam över.

Jag är stolt över mig själv som trots att jag vuxit upp i en familj där det aldrig funnits några pengar, där man fått snåla och spara för minsta lilla grej lyckats spara ihop så pass mycket pengar som jag gjort. Utan att få nånting gratis, utan att ha någon som försörjer mig, utan att ha en ordentlig lön.. Så har jag lyckats. Och det får mig att må bra att verkligen ha uppnått ett stort mål för mig själv - Det är en sån jävla trygghet att inte behöva känna sig fattig, trots att jag inte har någon inkomst.

Jag mår bra för att jag har allt jag behöver och mycket mer.. Jag är så lyckligt lottad.

01 – Om mig
02 – Min första riktiga kärlek
03 – Min familj
04 – Min Önskelista
05 – Vad är kärlek?
06 – 10 saker du inte visste om mig
07 – Min bästa vän
08 – Ett pinsamt ögonblick
09 Min musiksmak
10 – Det här hade jag på mig i dag
11 – Mina syskon
12 – I min handväska
13 – Bloggfavoriter
14 – Mitt hem
15 – Mina framtidsdrömmar
16 – Det här har jag ätit idag
17 – Ett favoritminne
18 – Dåliga vanor och laster
19 – Jag som liten
20 – Min dag i bilder
21 – Det här vill jag bli när jag blir stor
22 – Det här upprör mig
23Det här får mig att må bra
24
– Det här får mig att gråta
25 – En första
26 – Mina rädslor
27 – Detta skulle jag göra om jag vann 10 miljon kronor
28 – Det här saknar jag
29 – Min favoritsemester
30 – Om det här vore min sista dag


Kommentarer
Åsa

Alltså igentligen het de väl int tacobar för de är lite lurigt. brevid busstation i ume ligg de ju en radda me affärer och en affär ser ut som en vanlig kiosk me godis, chips osv men när man går in och kikar till höger så har dom en resturang avdelning där och de är där dom ha taco buffe :) så ja, de het väl int taco bar men ja kalla de för de :P

2011-01-17 @ 22:54:04
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
tilde & sandra

hahah elinaaaaa kommer du ihåg den roligaste bilden någonsin? jätten i våran klass hade en bild på sitt ex "andy on a kick" HAR DU DEN BILDEN???? vi sparade aldrig den :'( hade dött lycklig om vi fick se den igen hahahahhahaha

2011-01-17 @ 23:48:36
Anonym

Hahah jag hade glömt bort den fram tills nu men nu minns jag hahaha.. Jag har inte bilden och hon har säkert raderat alla minnen av sin fula feta pojkvän när hon blev cool :D haha

2011-01-18 @ 15:40:04
tilde

OCH GRAVID HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!

2011-01-18 @ 18:10:19
Anonym

Haha ja juste, läste det i henne blogg.. Vad fan heter den föresten ?! OCH ÄR HON DET ÄNNU dvs ska hon behåla det !?

2011-01-18 @ 18:18:14
Anonym

ingen aning!! jo tydligen ska hon behålla barnet så hennes kille inte dumpar hennes feta röv!!! HAHAHAHAHAH

2011-01-18 @ 18:42:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0