Dag 17 - Ett favoritminne

Mitt favoritminne är när Jag & Emil "träffades" eller vad man ska säga...Vi hade ju känt varandra flera år innan dess. Han brukade tjata om att jag skulle komma till honom i Boden när han gick gymnasiet där, att vi skulle se film osvosv, vi har festat ihop och skrivit massor med varandra på msn men jag tror verkligen att det var ödet som gjorde att jag aldrig visade något intresse tillbaka då utan först långt senare. Han kom in i mitt liv precis när jag behövde honom som mest och aldrig tidigare har jag varit så lycklig som jag är med honom.

Det började med en "date" som slutade med att jag följde en annan kille hem, På andra daten följde jag med rätt kille hem och helgen efter det åkte jag ner till honom i Umeå. Det var så sjuuukt nervöst - Jag skulle åka till någon som jag inte hade nån aning om vad jag egentligen kände för.. Nyss satt jag och bråkade med honom på msn över att jag var en sån korkad idiot som gillade ett annat bilmärke än honom, han var kär i mina kompisar och nu helt plötsligt var jag själv kär i honom.. Hur fan hände det här ?

Allt kändes bara så rätt.. Vi hade sjukt roligt tillsammans och jag ville absolut inte åka därifrån. Helgen efter det kom han till mig och vi åkte till Pajala på Römppä. Jag, han, skinkan & stina. Vi var fortfarande bara två personer som spenderat en helg tillsammans och när han åkte hem stannade jag kvar i Pajala för att fortsätta festa.

En timme senare ringer han mig, Jag måste looova att inte hålla på med någon annan. Han trodde inte att det fanns nån chans att jag nånsin skulle bli intresserad av honom men snälla, bli tillsammans med mig. Jag åkte taxi för 400 kr och därefter har det fortsatt.

Ingen kunde fatta att vi blivit tillsammans. "EMIL OCH ELINA ?! Seriöst.... är dem tillsammans?.. Haha det lär ju hålla länge." Jag kan själv hålla med om att det är det mest oväntade som hänt i mitt liv men även det bästa.



01
– Om mig
02 – Min första riktiga kärlek
03 – Min familj
04 – Min Önskelista
05 – Vad är kärlek?
06 – 10 saker du inte visste om mig
07 – Min bästa vän
08 – Ett pinsamt ögonblick
09 Min musiksmak
10 – Det här hade jag på mig i dag
11 – Mina syskon
12 – I min handväska
13 – Bloggfavoriter
14 – Mitt hem
15 – Mina framtidsdrömmar
16 – Det här har jag ätit idag
17Ett favoritminne
18
– Dåliga vanor och laster
19 – Jag som liten
20 – Min dag i bilder
21 – Det här vill jag bli när jag blir stor
22 – Det här upprör mig
23 – Det här får mig att må bra
24 – Det här får mig att gråta
25 – En första
26 – Mina rädslor
27 – Detta skulle jag göra om jag vann 10 miljon kronor
28 – Det här saknar jag
29 – Min favoritsemester
30 – Om det här vore min sista dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0