Dag 16 - Det här har jag ätit idag.

Frukost: 2 polarkakor med pepparrotsost och kalkon. En kopp kaffe med grädde.
Morgonfika: 2 havreknäcke - Ett med skinkost och en med keso. En kopp kaffe med mjölk.
Lunch: 2 mjukmackor med ost och thaikycklingsoppa.
Em-Fika: Vitkål, Kaffe med mjölk och 3-4 pepparkakor.
Nödäta innan middagen: Vit kladdkaka
Middag: En ostschnitzel och spagetti.
Gotta vid tvn: Turkiskpepparkola och passionsfrukt.
Kvällis: Har jag inte ätit ännu men det lär bli någon macka och te kanske.

Och ja, Jag äter mycket men är ändå alltid hungrig. Dessutom är det ju så götttt :)


01
– Om mig
02 – Min första riktiga kärlek
03 – Min familj
04 – Min Önskelista
05 – Vad är kärlek?
06 – 10 saker du inte visste om mig
07 – Min bästa vän
08 – Ett pinsamt ögonblick
09 Min musiksmak
10 – Det här hade jag på mig i dag
11 – Mina syskon
12 – I min handväska
13 – Bloggfavoriter
14 – Mitt hem
15 – Mina framtidsdrömmar
16Det här har jag ätit idag
17
– Ett favoritminne
18 – Dåliga vanor och laster
19 – Jag som liten
20 – Min dag i bilder
21 – Det här vill jag bli när jag blir stor
22 – Det här upprör mig
23 – Det här får mig att må bra
24 – Det här får mig att gråta
25 – En första
26 – Mina rädslor
27 – Detta skulle jag göra om jag vann 10 miljon kronor
28 – Det här saknar jag
29 – Min favoritsemester
30 – Om det här vore min sista dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0