Dag 14 - Mitt hem

Nu ska jag påbörja dagens ämne från listan som är "Mitt Hem", Tror jag kommer dela upp det i 2 eller fler inlägg.

Vi bor då på Porsön i en 3a på 81 kvadrat. Lägeheten ligger på andra våningen och det är den tredje jag bor i här på samma gata :) Nu i februari har Jag & Emil bott ihop i ett år men innan dess har jag bott här i ca 3 år med min Mamma.

Planlösningen ser ut såhär och det där framför är alltså våran balkong.

There's no place like home och mitt hem är min borg. Det spelar ingen roll vart jag är, Jag längtar ändå alltid hem.
Jag trivs verkligen här på Porsön oxå och jag tror inte att vi nånsin kommer att flytta härifrån förrän det är dags för hus. Skulle det exempelvis ta slut mellan mig och Emil skulle jag ändå se till att ha råd att bo kvar här själv.

Det rummet jag tycker är fulast hos oss är Sovrummet, Det går bara inte att hitta dubbelsängar från 50-talet och överlag tycker jag det är svårt att få ett sovrum fint. Nåväl.. Vi sover bra där inne iaf och en snyggare sängram än såhär ska det väl ändå gå att hitta :)



Och här är andra halvan av rummet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0