Dag 09 - Min musiksmak

Ja, Hur ska man beskriva min musiksmak ?

Gammalt, Inte direkt vad alla andra i min ålder lyssnar på och förjäevla bra är väl vad jag skulle säga :)
Ni kan ju alltid kika in min kategori där jag brukar lägga in riktigt bra musik ;)

Dem första artisterna jag tänker på när nån frågar vad jag gillar för musik så är det
-Johnny Cash
- Eddie Meduza
- Hurriganes

Det är alltså Country och gammal rock som ligger mig närmast om hjärtat.

Det betyder dock inte att det är det enda jag lyssnar på utan det blir allt från Hank III, Nationalteatern, Misfits, Metallica, Acdc, Dolly Parton, Ultima Thule, Creedence, Euskefeurat, Rajraj, Waylon Jennings, Abba, Ebba Grön, Larz kristerz. Osvosvosv.

Jag gillar all bra musik helt enkelt.

Ny musik, trance, techno, rap/hiphop, rnb och sådant går dock fetbort.


01 – Om mig
02 – Min första riktiga kärlek
03 – Min familj
04 – Min Önskelista
05 – Vad är kärlek?
06 – 10 saker du inte visste om mig
07 – Min bästa vän
08 – Ett pinsamt ögonblick
09 Min musiksmak
10
– Det här hade jag på mig i dag
11 – Mina syskon
12 – I min handväska
13 – Mitt hem
14 – Bloggfavoriter
15 – Mina framtidsdrömmar
16 – Det här har jag ätit idag
17 – Ett favoritminne
18 – Dåliga vanor och laster
19 – Jag som liten
20 – Min dag i bilder
21 – Det här vill jag bli när jag blir stor
22 – Det här upprör mig
23 – Det här får mig att må bra
24 – Det här får mig att gråta
25 – En första
26 – Mina rädslor
27 – Detta skulle jag göra om jag vann 10 miljon kronor
28 – Det här saknar jag
29 – Min favoritsemester
30 – Om det här vore min sista dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0