Baka baka liten kaka

Oj vilken lust jag fick att baka alltså..

Emil sa för någon dag sen att jag börjat ligga på latsidan med att baka och igår när jag var hos Mamma fanns inte mindre än 10 sorters kakor i frysen. Jag är en sån som är uppvuxen med att det alltid finns fika hemma och det känns inte riktigt rätt när någon kommer på besök och man inget har att bjuda på.

Funderar dock på VAD man skulle baka.. Fantasin är inte på topp men det jag kommer att tänka på är Dubbelt så goda, vinbärskaka med maräng, toscakaka och mjuk pepparkaka. Någon av dem blir det nog om jag inte kommer på något annat som lockar mer men just nu ska jag gå ut med hunden och så får jag se vilka ingredienser jag har hemma sen :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0