Äntligen Hemma

Nu är vi hemma igen !

Eller vi har varit det ganska länge men har inte hunnit sätta mig vid datorn förräns nu eftersom att jag satte igång med att laga middag och lunchlåda, packade upp och duschade direkt vi kom hem så vi skulle kunna åka och handla mat vilket vi nu har gjort :)

Resten av kvällen tror jag blir relativt lugn, Bara njuta av att vara hemma och sen mest troligt sova tidigt.. Har fått sån jävla sömnbrist under tiden vi varit uppe eftersom det alltid blir att man är vaken halva natten när man är långledig och sen måste man ändå upp och ut med hunden tidigt på morgonen.

Lite nytta ska jag dock försöka få gjort som att torka av hunden som är lite smutsig, plocka undan i köket efter middagsstöket och gå ut och sopa av bilen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0