Tisdag

Då blir det jobb idag igen då.. Var till kontoret imorse för att kolla på vad jag kan börja ta på mig för jobb och jag har bestämt mig för att börja jobba där igen.. Jag ids fan inte vara nån kommunvikarie som måste ställa upp heeela tiden för att ens få fortsätta jobba och aldrig få nåt för det, Sen nya arbetsplatser och arbetskompisar varje dag - Vem fan vill ha det ?

Nånå.. Så idag jobbar jag 11-16, Ska först ta ett Abb på 3,5h åt en tjej som är sjuk och efter det ska jag åka och träffa en ny kund som då blir min egen. Har även fått tillbaka en av mina gamla kunder på Torsdagar :)

Såå, Nu har jag plockat undan lite här hemma.. Ska snart gå ut på en promenad med lillkillen och så kör vi nog lite sökövningar här inne innan jag ska äta nåt lunchliknande och fara iväg.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0