Onsdag

Ja veckan tickar på sakta men säkert. Jag har jobbat 4,5 timme idag och sedan tagit bussen hem.. Jag har ju sån tur med mitt bilanvändande - Igår hade huvudsäkringen slagit ifrån så min bil var ju då iskall och jag fick be Janne på jobbet att hämta mig.

Idag hade jag själv glömt att sätta i sladden.. Eller rättare sagt jag trodde att Emil gjorde det och han trodde att jag gjorde det. Sååå bilen var iskall även idag så jag åkte med Emil då och som sagt bussen hem.

Gick ut på en prommis med Oden och sen har jag dammsugit hela lägenheten nooogrannt, diskat, ätit lunch osv. Nu funderar jag starkt på att dra en powernap på soffan så man orkar fortsätta med dagens göromål efter det... Nackdelen är ju då att man blir så jäävla seg.. Kanske skulle hålla mig vaken ?

Kolla föresten vad jag hittade på en hemsida med djurartiklar och sånt :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0