Nice

Helluu !

Jag tänkte roa mig lite med att uppdatera min blogg medans jag väntar på att Emil ska komma hem vilket jag tror han gör exakt nu (hör steg i trappen).... Nähe, Det var våra grannar. Men Anyhow.. Han kommer snart och då ska vi åka och handla.

Idag har vi bara tagit det lungt.. Varit ute med Oden, plockat och fixat lite här hemma och vilat en stund mitt på dagen. Jag lagade fläskfilé idag som jag skar i skivor, stekte och gjorde en ganska söt och stark chilisås till som de fick puttra i, Jag åt tagliatelle till och Emil tog klyftis. Kan lägga in bild och recept på det sen.

Igår åt vi oxå god mat.. Tacos :) Sen hjälptes vi åt att städa så nu är här rent och fint !

Nej, Nu drar vi till Storheden. Känner mig svåårt sugen på nåt gott men jag ska verkligen försöka hålla mig från att köpa hem nå onyttigt skit.


Sööt :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0