Nära döden upplevelse

Vi är påväg till storheden och bilen glider rakt över i motsatt riktning i kurvan där nivet just innan, Vi far tillbaka på våran sida och sen på fel sida igen..

Jag:
Men vafaaan Emil du kan inte börja sladda här SLUTA ! *skriker hysteriskt*
Emil: MEN DET ÄR JU INTE JAG *Parerar sladden*
Jag: Men ååååh, krocka inte !!! *Fortfarande hysterisk*
Emil: Nää, Jag hade inte tänkt göra det heller eftersom jag behåller lugnet och får kontroll på bilen istället för att få panik som vissa andra här *Kör nu normalt på rätt sida av vägen*
Jag: Men fyfan… fyfan. Tänk om vi hade krockat.. Är det sådär halkigt nu verkligen?!
Emil: Jo det var fan rätt halkigt och så har jag ju blankslitna sommardäck bak.
Jag: Slår honom på armen.

Alltså karlar ?? Man ska köra sakta ! Det är det jag alltid har sagt. Alternativt köra en storsattafetmerca och inte nån liten skruttgolf. Haha jag har en w116 och min karl har en Golf.. Ooh vad manlig jag känner mig :D



Kommentarer
Jennifer

Mössan köpte jag på Stadium i Haparanda :)



Jo det finns så himla mkt fina barnkläder nu.

Mkt hade jag kunnat ha själv :)

2011-02-01 @ 22:49:33
URL: http://artondeoktober.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0