Lördag

Hej !

Idag var det egentligen tänkt att vi skulle åka på Jokkmokk's marknad men vi båda blev lite lata och tyckte det var för långt, kallt, dåligt väder osv samt att jag ändå inte har råd att köpa något där så vi stannar hemma istället och får lite nytta gjort :)

Jag har varit ut med hunden tidigare imorse och nu har jag nyss sorterat färdigt i lite jobb-papper. Väntar för tillfället på att Disneydags ska sluta så att Emil kan börja städa haha :D Det ska dammsugas, skuras, dammas mattor, diskas och rengöras på toan.

Själv ska jag ta det lilla lugna å småpyssla lite, kanske dammtorka och sådant smågrejs. Sen skulle jag behöva vara å plocka ur lite skrot från Mercan som karlsloken har lämnat där :)

Äh, Vi får se vad dagen har att bju' på :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0