Lördag

Åh, Nu sitter jag äntligen här med slinghätta och blondering på huvet :) Har ju tänkt göra det jättelänge men idag blev det tillslut av.. Är ju inte världens enklaste heller att göra med slinghätta när jag har så långt hår men det blir finast så tycker jag :)

Nu är det väl en 20 min kvar innan jag ska skölja ur det så jag hoppas det blir ett fint resultat :)


Vad mer då ? Jo jag undrar va tusan man skulle ha hittat på ikväll.. Drömscenariot vore Tacos till middag, Sedan en bra film, herrljungas äppelcider, chips och dipp till det :) Fan vad mysigt men jag har varken ingredienser eller film sååå.. Så blev det me de :(




Kommentarer
Lucas

Allt bra idag? :)

2011-02-12 @ 14:52:38
URL: http://modegrabben.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0