I knoow..

Åh vilken dålig bloggerska jag har varit nu..

Men nu ska ni få höra..

Igår jobbade jag. Hjälpte en tjej på förmiddagen och jobbade själv efter lunch. Glad i hågen för att dagen inte blev allt för sen kör jag hemåt..Hann inte ens ut från gatan jobbet ligger på så hör jag ett bekant ljud - PUNKA. Så jag körde bara runt trafikljuset och in på Emils jobb igen (Vi jobbar grannar) där fick den stå och få det fixat medans jag åkte buss hem. Däcket var verkligen som en jävla påse - TUR att jag fick det just där så det bara var att styra in på verkstan ;D

Emil ställde ut den på deras parkering så vi skulle kunna åka och hämta den på kvällen - Då råkade en av hans jobbarkompisar backa på den !! Som tur var syns det inget alls för ni ska inte tro att det är någon lek att hitta reservdelar till dem där !.. Nånå.. Vi åkte till stan för att hyra film åt mig till helgen. Man får ju ha filmerna hemma en hel vecka när man hyr 3st på Hemmakväll så det skulle vi göra. Jag valde och valde och hittade inte så många jag verkligen ville se så det kändes bortkastat med 3st och hyrde bara en. SMAAART då måste dem ju lämnas igen redan nästa dag så de var bara att stressa hem för att alls hinna se den.

Så här sitter jag.. Utan film, utan godis, utan gubbe och med nöd och näppe fick jag mig nån middag. Ringde Mamma och frågade om dem inte skulle bjuda mig på Tacos men dem skulle ut och äta å ville bjude mig på det istället men orka gå på resturang när man är trött och sliten som fan. Inte direkt.

Fan.. Jag vill ha godiiis !


Kommentarer
Åsa

Haha jamen typ! Nä de va så skumt, ja hade int tänkt på de om de bara va en människa som gjorde de men när de va typ 4 st då fatta ja noll :P å alla handla olika, men alla handla ofantliga mängder :P

2011-02-11 @ 21:45:49
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0