Back At work

Aah, Gud vad skönt att jag fick jobb idag alltså. Det var nog och för mycket att vara hemma hela förra veckan haha :D

Det blev ett kort arbetspass, Bara en kund men bättre det än inget alls, Kan ju vara skönt med en mjukstart oxå :), Kom hem strax före 12 och gick ut på en 40minutare med Oden och har nu nyss ätit lunch. Laddar upp med kaffe, kaka och en stund framför datorn så jag orkar göra nån nytta sen. Är väl inga jättegrejer som måste göras men nivet det gamla vanliga - Diska, gå ut med sopor, laga middag osv.

Känner mig på väldigt bra humör idag faktiskt ! Längtar tills baby kommer hem från jobbet bara :)


Till lunch idag kokade jag soppa på en spik. Det blev ris, majs, rödlök och blå ädelost.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0