Åååh

Åååh. Det är så himla fint väder ute och det bästa av allt - Solen har börjat värma ! Här bak är det -3 men framme på balkongen har vi +5 ! Tjoho, Jag vet att våren är långt ifrån kommen och att det ännu kommer vara svinkallt minst en månad till men man måste ju få bli lite glad över solen ! :)



Däremot är jag lite smådeppig över att jag inte kommer ha så mycket som en krona i inkomst i Februari :( :( Surt. Sen är det ju så att när jag börjar jobba igen nästa vecka så kommer jag ju ändå inte att få några pengar förrän tidigast 25 Mars eftersom det är timlön. Huvva.. Ska försöka att inte tänka på det men hur kul är det när man vill och behöver köpa en massa till både sig själv, hunden, bilen gå till frisören etcetc och måste skita i allt bara för att man inte har råd. It sucks !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0