Torsdag

Åååh vad veckan går sakta.. Har trott igår att det skulle vara Fredag idag och har känts som det hela dan oxå men nä. En dag kvar ! En tung dag oxå bluh.. Men det ska nog gå bra bara jag tar med mig nån ordentlig lunch :)


Sen har ju då all jävla försenad snö passat på att komma idag och jag kan snabbt konstatera att det var jävligt mycket skönare utan den. Låg en decimeter över hela bilen när jag skulle hem från jobbet så de var bara till å sopa å få snö i skorna osv. Sen blir ju en gammal bil inte varm så fort och fläkten är väl inte direkt densamma som dagens modeller, Det i kombination med isiga torkare = Dålig sikt i snöstormen och snöröken efter 97an men fram kom jag och blev bjuden på våfflor till middag, Åt Bullens pilsnerkorv oxå så det inte skulle bli för sött åsen slängde jag mig på soffan en stund med en kaffekopp !

Jaa..Vad mer då. Kom hem vid 19, har slagit in dem sista julklapparna och bara tagit det lungt typ. Pratat i telefon osv men nu ska jag då hursomhelst hoppa i säng å sova så skönt så skönt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0