Torsdag !

Hejhej !

Då var det dags för dagens uppdatering då.. Jag sitter visst här vid datorn och försöker komma på allt möjligt att göra förutom just dem sakerna som måste göras. Så typiskt !

Idag har jag jobbat mer än full dag, dvs över 8 timmar vilket jag gjorde även igår men det kan behövas för nästa vecka har jag mycket avbokningar så då blir det inte så mycket jobb. Är alltid så vid högtider när folk är hemma osv, Men före högtiderna ja då vill dem minsann ha städat.

Har skickat iväg både köttbullar och alla julklappar till Gammelstan idag men Laxcheesecaken måste jag göra nu ikväll och ta med dit imorn. Vi ska ju som sagt fira jul imorgon ! Kl 18 är middagen och kl 16 är jag färdig hos sista kunden men då måste jag till kontoret först innan jag kan åka hem oxå :s Emil & Oden kommer då hit imorn nån gång medans jag är på jobbet iaf.. Hursomhelst ska det blir kul att få hit min älsklingar, äta en massa go mat och öppna presenter i mängder :)


Här är alla julklappar jag köpt, Det blev hela 16 stycken i år och då har jag ändå bara köpt åt 5 personer.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0