Söndag

Godmorgon världen !

Jag ska just gå och lägga mig igen tänkte jag.. Är så sjuukt trött och har ändå inget speciellt att göra så soffan lockar för en liten tupplur :) Egentligen hade jag tänkt åka iväg på lite ärenden idag som att kolla rean på HM, handla mat, hyra en film och köpa lite snarva till ikväll men inte än på ett tag iaf.. Planerna ändrades när jag vaknade i morse och var omåttligt trött så istället blir det nog att ta det lungt här hemma och eventuellt traska iväg till affären här på Porsön för film & godis :)


Skönt att vara ledig imorn oxå åtminstone även om de inte blir nån vidare saftig julledighet :)


Kommentarer
Åsa

Jo nog är de bra me presentkort alltid, men hade ju vart lite kul om jag fått nånting utöver dom två sakerna som jag önskat mig, alltså att nån faktiskt funderat på va man ska köpa och inte bara ge presentkort :P Men no är de alltid bra :)

2011-12-25 @ 16:32:44
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0